Evil Bill

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Mar 20 11:50:29 CET 1997

On Thu, 20 Mar 1997, Jaka Mele wrote:

> Bila sem nuknu, glede tistega pa ce imas kaksno alternativo, ki bo
> izgledala vsaj tako cool kot tale, in bo vsaj tako easy za vzdrzevati
> (popravljam .txt file ki ga on pol kaze), let me know :) Mislim da zenkrat
> uporabnost upravicuje da ostane.

Kaj je bolj cool in kaj manj je zelo subjektivno. Vsekakor pa vzdrzevanje
navadne .html datoteke, kjer bi tiste stvari imel lepo nasteto ni veliko
bistveno tezje od .txt datoteke.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist