Evil Bill

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Mar 20 10:28:42 CET 1997

On Thu, 20 Mar 1997, Ales Casar wrote:

> Ti ga kar odstrani. Ali pa daj gor vsaj staticno varianto. To spreminjanje
> samo brezveze zre CPU, pomnilnik, pasovno sirino, diske,... Tudi tista
> stvar v Javi bi se najbrz dala resiti klasicno, mar ne?

Bila sem nuknu, glede tistega pa ce imas kaksno alternativo, ki bo
izgledala vsaj tako cool kot tale, in bo vsaj tako easy za vzdrzevati
(popravljam .txt file ki ga on pol kaze), let me know :) Mislim da zenkrat
uporabnost upravicuje da ostane.
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist