Linux revija

Jure Koren Jure.Koren na guest.arnes.si
Pon Mar 17 16:07:25 CET 1997

Jernej Kovse wrote:
> Varianta pa je, da se prvih nekaj stevilk (recimo vsaj dve) izda
> brezplacno na WWW-ju, potem pa ocenimo zanimanje ljudi. Ni veliko,
> nekaj pa je.

Varianta je tudi da se revija kar ves cas objavlja na WWW, dokler
se ne najde dovolj denarja, da se revija zacne tiskat.

lp,

					Jure

P.S. Lepo bi bilo ce bi kdo napisal v revijo kritiko masin ki jih
altech prodaja zavodu za solstvo... Saj ne da bi bile slabe, ampak
iz dokumentacije (ki je ni malo, je pa napisana "kliknite tukaj,
pritisni esc, in zadeva je urejena") nisem razbral kaksna graficna
kartica je v masini, odpret je pa ne smem ker je gor una nalepka.
Drug problem je v tem, da o kaksni drugi firmi nocejo nic slisati.
Mogoce je to samo na nasi soli, ampak te masine sem videl ze na vec
solah.

Dodatne informacije o seznamu Starilist