Linux revija

Lakota-Jericek Gasper lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Pon Mar 17 17:32:34 CET 1997

On Mon, 17 Mar 1997, Jure Koren wrote:

> 					Jure
>
> P.S. Lepo bi bilo ce bi kdo napisal v revijo kritiko masin ki jih
> altech prodaja zavodu za solstvo... Saj ne da bi bile slabe, ampak
> iz dokumentacije (ki je ni malo, je pa napisana "kliknite tukaj,
> pritisni esc, in zadeva je urejena") nisem razbral kaksna graficna
> kartica je v masini, odpret je pa ne smem ker je gor una nalepka.
> Drug problem je v tem, da o kaksni drugi firmi nocejo nic slisati.
> Mogoce je to samo na nasi soli, ampak te masine sem videl ze na vec
> solah.

em ja... sem tudi na nasi soli zasledil te altechove racunalnike. A dobijo
kaksen poseben popust (ki bi moral biti kar velik glede na to da na vecih
solah kupujejo pri altechu) ali pa kdo solo prisili v nakup teh
racunalnikov ? Kakorkoli ze, Altechu se na racun tega lepo pise...

ajd

-=:| GAspER Lakota - Jericek |:=-

Dodatne informacije o seznamu Starilist