Linux revija

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Pon Mar 17 13:29:21 CET 1997

On Mon, 17 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:

> Seveda te jemljemo resno. Problem je v tem, da je taksna zadeva veliko
> vecji organizacijsko-financni zalogaj, kot izgleda. Tudi piscev ne bi bilo
> toliko, da bi lahko stvar izhajala enkrat mesecno (se posebej v primeru
> izpitnih rokov in podobnega bi se zataknilo).

Se strinjam z Matjazem. Gre za to, da bi bilo treba priskrbeti ogromno
sponzorjev vsaj za zacetek, potem je potrebna se velika mera navdusenja
med ljudmi. Pravzaprav je tezje, kot ce se spravis napisati knjigo.
Tam je par ljudi in stvar se izpelje, potem pa si resen. Revija pa
izhaja periodicno in clanke je treba pisati, ne glede na to, ali ti
potem se ostaja kaj casa za ostale stvari.

Ce pogles na WWW page of Linux Journala se ti vcasih zazdi, da mrzlicno
iscejo ljudi, ki bi bili pripravljeni kaj napisati.

Sicer pa ideja ni slaba.

> Zadeva cisto enostavno prevec stane, da bi jo lahko v Sloveniji fural na
> dovolj visokem nivoju.

Varianta pa je, da se prvih nekaj stevilk (recimo vsaj dve) izda
brezplacno na WWW-ju, potem pa ocenimo zanimanje ljudi. Ni veliko,
nekaj pa je.

Svet Linuxa vsaj v osnovi (ne mislim kaksnih posebnih aplikacij)
ni komercialno orientiran, tako da bi bilo tezko dobiti tudi
sponzorje.

Lahko pa bi se poskusili dogovoriti za reden prostor objavljanja
clankov o Linuxu v kaksni ze obstojeci reviji, recimo Monitorju.

Lep pozdrav,

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22                jernej na uc01.s-dgm.mb.edus.si
  2000 Maribor          WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  Slovenia
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science