Linux za telebane (Was: Re: SESTANEK !!!!)

Milan Hodoscek milan na kihp6.ki.si
Pon Mar 17 11:49:44 CET 1997

    Ales> Neumnost. Po splosno veljavnih in sprejetih definicijah
    Ales> uporabnika in administratorja, je to povsem nemogoce. Me pa
    Ales> ne bi prevec cudilo, ko bi kaksen tip s prevec denarja
    Ales> poskusil spreminjati definicije.

Ni taka neumnost. Tu na institutu imamo ene 30 delovnih postaj (HP,
SG,...) in sem administracijo ukinil (ne cisto, ampak obcutno
zmanjsal) z uporabo cfengine :-).

Milan

Dodatne informacije o seznamu Starilist