Linux za telebane (Was: Re: SESTANEK !!!!)

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Mar 14 15:36:47 CET 1997

On Fri, 14 Mar 1997, Milan Hodoscek wrote:

> Se 2 stotina:
> Kot berem (BYTE, marec 97) je teznja ravno obratna. Da vsak sam skrbi za
> svoj racunalnik, le da je SW tako pameten, da ga ni treba nic
> administrirati!

 Tole se mi zdi zelo podobno nekemu PlugandPlay za software?!?! Oz vsaj
tako se slisi.. In ce mislijo to tko skupaj spacat kot so PnP za hardware,
pol hvala lepa... ta PnP dela vec problemov kot koristi...

Hm, ker je pa tole linux mailing list, a je kaj podpore za PnP pod
linuxom? me tko zanima informativno...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist