Linux za telebane (Was: Re: SESTANEK !!!!)

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Mar 20 08:58:33 CET 1997

On Mon, 17 Mar 1997, Milan Hodoscek wrote:

> Ni taka neumnost. Tu na institutu imamo ene 30 delovnih postaj (HP,
> SG,...) in sem administracijo ukinil (ne cisto, ampak obcutno
> zmanjsal) z uporabo cfengine :-).

VELIKA je razlika med zmanjsanjem in ukinitvijo administracije. Rekel bi,
da gre v tem primeru zmanjsanje samo na racun odprave ponavljajocih se
opravil na vecih postajah (delas na eni postaji, naredi se na vecih). Se
vedno pa je na vsaki postaji potrebno opraviti vse stvari. To, da se
obenem enake stvari opravijo se na kateri drugi postaji, pri tem niti ni
pomembno.

Kaj je pa ta cfengine za zivali? Slisi se uporabno.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist