GNU na VMS

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Mar 14 11:12:24 CET 1997

On Thu, 13 Mar 1997, Primoz Peterlin wrote:

> Sam se sicer na gnujevscine pod VMS ne spoznam, ampak ce pravis, da
> gcc ni problem, verjetno ze ves, kako in kaj.  Richard Levitte ga recimo
> nima ,evidentiranega`; <URL:http://vms.gnu.ai.mit.edu/>.  Bi pa takole

Na RCUMu (rcum.uni-mb.si) je gcc ze dolgo instaliran in tudi sam sem
nekatere stvari z njim ze uspesno prevedel. To se mi zdi dovolj dober
dokaz, da gcc pod VMS dela.

> malo na pamet rekel, da portanje bash na VMS vseeno ni cisto macji kaselj.

Tako na pamet bi se s tem kar strinjal. Bom ob priliki predlagal
sistemcem, naj poskusajo prevesti kaj takega (ni nujno, da je bash, samo
"tab" naj dela).

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist