VMS (Was: Re: Uporaba TAB pod DOSom)

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Mar 14 11:08:21 CET 1997

On Thu, 13 Mar 1997, Metod Kozelj wrote:

> Oh, saj vem, samo hecal sem se :-). Saj vsake toliko tudi jaz delam z
> VMS, ampak vsakokrat se z veseljem vrnem v Unix okolje. Ga pac nisem
> navajen. O cenah VMS pa tudi ni vredno izgubljat besed. Drugace je

Ehh, ocitno mi spomin ne sluzi vec tako dobro, kot v mladih letih... :-/
Drugace bi se spomnil vsaj kupa tvojih notic iz NOTESov, kar pogojuje
uporabo VMSja.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist