SESTANEK !!!!

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Pet Mar 14 10:54:12 CET 1997

Bostjan Vlaovic wrote:
> Ti bi torej telel, da cim MANJ ljudi uporablja Linux? Operacijski sistem je
> za koncnega uporabniko pomemben toliko, kot so programi ki jih lahko
> uporablja...

Ne cim manj, ..ampak ravno prav. Ker, npr.
Cisto jasno je, da nobeden ne ve vsega, so hints-i, ki ti jih mora nekdo
povedati in ki jih je najtezje odkriti - ampak po pravici:
bedasto se mi pa zdi nekomu razlagati kako pri-mount-at disketo.
To je pa ze visek. To pise v vsaki knjigi.

Zakaj potem tako knjigo in ce ze mora biti nova knjiga, zakaj ne bi bila
to knjiga z hints-i (ali karkoli ze). Na zalost ampak res, tisti ki ne
zna anglesko se bo moral pac nauciti - to je mednarodni jezik.....

> Ne vem zakaj bi vsi morali po istem postopku, ce ni potrebno. V koncni fazi
> tudi v solo ne bi bilo potrebno, saj je vse v knjigah (pa ne me vleci za
> jezik pri tejle trditvi :-))

Saj meni ni potrebno v solo, ce nocem, ker se dolocene stvari raje ucim
iz knjig.
Sem pac tako zmenjen...

A JE ZE KDO MOGOCE PREBRAL: Linux User Guide ali pa Linux Adm. Guide?

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist