SESTANEK !!!!

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Pet Mar 14 07:02:50 CET 1997

	Hojla!

On Thu, 13 Mar 1997, Uros Platise wrote:
> Prvic, prirocnika za zacetnike ne rabimo!
> To pravijo samo tisti zacetniki, ki so preleni, da bi prebrali
> karkoli - therefore: tudi prirocnika za zacetnike ne bodo!

Bo. To je gotovo ena najbolj pomembnih nalog nasega drustva. Priblizat
Unix/Linux domacemu bralcu. Ne znajo vi anglesko, ali ne dovolj... Poleg
tega nimajo vsi casa brati neskoncne solate... Lociti moras med
uporabniki, administratorji in hekerji.

> Ko sem jazz prvic instaliral linux-a nisem poznal nobenega,
> da bi ga takrat karkoli vprasal. Se pac mucis en teden, pa kaj.
> Ampak vse se da. Preberes vrsto HOWTO, preberes se eno vrsto ogabnih
> manual-page-ov in se kaksno knjigo o unix-u in gre.

Za to sem jaz porabil pol leta in se pol leta, da sem se pocutil v Linuxu
doma... Verjetno gre tudi hitreje. Vsekakor pa vec odneses od sistema, ce
se sam pregrizes skozi vse, ampak to ni namen povprecnega uporabnika, ki
hoce samo, da mu svari lepo laufajo...

> Ce pa hocejo knjigo za telebane, naj si jo pa sami napisejo!

Jaz bom gotovo kaj prispeval... Sem pac teleban...

> Mogoce se vse zgoraj zdi cudno, ampak, UNIX ni narejen za telebane.

Saj Windowsi tut niso, sam zgledajo telebansko... ;)

> UNIX ni za rajo in ko bo, bom sel na CPM....

"Zdrav" elitistecen odnos... Fuj...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist