SESTANEK !!!!

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Pet Mar 14 07:08:21 CET 1997

	Hojla!

On Thu, 13 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:
> Reklama stane ogromno.
> Ce pa stvar objavis kot dogodek, zna priti not brezplacno. In ustanovitev
> tako pomembnega drustva je vsekakor dogodek.

Odlicna ideja...

> Mogoce ne bi bilo slabo poslati vabil na revije in Zvezdanu.Marticu (TV).

Rabimo prostovoljca, ki bo poskrbel za stike z javnostjo :) Jaz bom
poskrbel za reklamo na Radiu. Nekdo naj obvesti racunalniske revije in
Martica, ampak on je mogoce malo preec podvrzen MSu...

Ko se zmenimo za tocen datum (ocitno bo 11.4.97) bomo sli v akcijo.
Prostovoljci naj se javijo ze prej... ;) Luka je ze obljubil, da bo sel na
KUD narest plakat... Pol jih bo treba se raznosit...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist