RedHat ali Slakware?

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Mar 7 14:03:26 CET 1997

On Fri, 7 Mar 1997, David Klasinc wrote:
>  Sicer pa se mi zdi noro dobro kako ima FreeBSD to urejeno, oz. je zelo
> lepo ce imas direkt link, ker po modemu je ubijalsko... :)) Je pa fajn, da
> sistemu reces, zdaj se pa upgradaj in se naredi upgrade... Tko no
> priblizno :)

Ja, RedHat omogoca tudi upgrade preko Interneta, ampak se mi zdi, da je to
bolj za Ameriko misljeno. Za kaj takega je ze nujno imeti hiter
permanenten link.

Za updateje pa mogoce tudi to ni tako nori stos.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist