[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje, ... [verjetno daljsi tekst]

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Jun 19 11:15:10 CEST 1997

Yo!

On Thu, 19 Jun 1997, Marko Samastur wrote:

> nauciti (kar ni popolnoma res). Po drugi strani, pa se ti isti ljudje
> cudijo, kako to, da ljudje ne derejo kar z windowsev na linux, ko je ta
> neprimerno boljsi.

Nihce od Linux uporabnikov se ne cudi temu, mogoce si samo ti dobil tak
obcutek...

> dokumentacijo najdes bogve kje in bogve kako (to tu ni moj problem,
> govorim s stalisca povprecnega uporabnika, ki jih je pri nas doma
> dovolj, da ima to bentenje doloceno tezo) in ce po sreci najdem ljudi,

Heh...dokumentacijo za Linux dobis vsepovsod, samo moras gledat v monitor
s te strani na kateri je ekran, vsekakor pod mizo in za monitorjem ne bos
nasel nic...

A si si ze prebral kaksen Windof$ help file :) Jaz sem si ga in nisem v
njem nasel nic pametnega, sploh ne vem kako so lahko pri M$ napisali
taksno pomoc, s katiro ne vem ce si kdo lahko kaj pomaga. Vsak taksen help
file je sestavljen iz treh nacinov kako resiti problem...prvi je da bi ta
zadeva morala avtomatsko delovati, drugi da si oglej prvi in tretji
poklici lokalnega M$ distributerja :)

> racunalnikom. Mogoce bo to tezko verjeti nam navdusencem, toda ljudje
> primarno uporabljajo masine za POMOC pri delu, ne pa za zabavo (no,
> seveda so izjeme). In to se posebej velja za operacijski sistem. Konec

Po mojem je pri nas racunalnih se vedno privilegij in bo preteklo se kar
nekaj vode, preden bo vecini res olajsal delo...pa rece Intiharjeva Ancka
sosedovi Jozici:"mi imamo pa v sluzbi racunalnik vi pa ne", v tem primeru
je racunalnik privilegij, saj se ga vsi na dalec izogibajo, da ne bi cesa
pokvarili, se zdalec pa jim nic ne pomaga...

> ker je malce bolj misteriozen od avta). Hej, se domacega videorekorderja
> ne znam sam sprogramirat (ga pa zna sestra, ki pa je se precej mlecna v
> linuxu). Kam pa bi prisli, ce bi morali vsi vse znat?

Ja dragi moj :) verjetno da bi prej prisli v Evropo :) Mogoce bi pa celo
Evropa prisla k nam ce bi znali vec...v solah zahtevajo vedno vec vsaj
kolikor je meni znano in ne vedno manj, ucila in pripomocki za ucenje pa
so na ravni izpred 10ih let...

> Pred casom sem bral raziskavo opravljeno v ZDA, v kateri so testirali
> izbiro ljudi. Ljudje so imeli moznost dobiti doloceno informacijo tako,
> da so jo prebrali v prirocniku ali pa do so poklicali na ustrezno
> stevilko. A bo koga presenetilo, ce mu povem, da je vecina izbrala
> telefon? Dejstvo je, da ljudje precej raje komunicirajo z drugimi
> ljudmi, kot pa listajo po knjigah (ali bolscijo v racunalniske zaslone).

Jah Amerika je amerika :) Ce citiram Hommerja Simpsona "hello
operator...gimme da number fer 911", Slovenci se zdalec nismo na tem
nivoju in ti lahko z gotovostjo zatrdim da se v 90% primerih naslanjamo na
pisane vire...

> zivce, da pri uporabi famoznega man-a naletim na opozorilo, da se
> doticno poglavje ne obnavlja vec in da moram pogledat drugam. Ok, saj to

Verjetno bi bilo tebi bolj vsec, ce bi pisalo "Za dodatne informacije
poklicite lokalnega distributerja" :)

> dokumentacije. Konec koncev, moja mama (ce vzamem njo za primer) si zeli
> racunalnik uporabljati le za to, da tu pa tam pismo napise, pa kak email
> sinu poslje. In za to jo naj jaz prepricam, da mora prebrati kaksnih 600
> strani debelo knjigo?

Email sploh pa *medmrezje* je pri nas se vedno privilegij to si upam
trditi in kar se tice tega, si je treba pa tudi kaksno *buklo* prebrat.
Lahko je reci "Pri nas doma imamo pa internet vi pa ne", ko te pa nekdo
vprasa kaj je to a mu bos odgovoril "ja vidis to je pa privilegij" :)

> Torej, odlociti se boste morali, kaj bi sploh radi. Da bodo ljudje
> uporabljali linux ali da bodo vsi vse znali?

Mi vemo kaj bi radi. Poleg tega pa pomeni "uporabljati Linux" znati to in
ono. Sicer pa nihce nikogar v nic ne sili, vsaj kar se tice nas (nasprotno
lahko trdim za M$, ki s svojim monopolom sili uporabnika, da uporablja
njihove produkte:)...

> Drug problem pa je anglescina. Prakticno vsa dokumentacija je v
> anglescini in ta med slovenci niti priblizno se ni tako razsirjena, kot
> nekateri verjamejo (neverjetno je, kako tezko je ljudem dojeti, da so
> drugi lahko precej razlicni od njih). Ce se vrnem k svoji mami. Njeno
> znanje anglescine je priblizno na nivoju mojega znanja nizozemscine.

Koliko casa pa so na voljo slovenski Windov$i? Nic vec in nic man kot eno
leto in pol :)

> A mislite, da je slucaj, da je imel Microsoft lani od 60000 licenciranih
> pisarn vec kot 80% slovenskih? Ste kdaj opazovali povprecnega slovenca,

Ne to ni slucaj ampak posledica milijonskih reklamnih kampanij...

> P.S: Da, meni tudi zgoscenka, svetovni splet itd. ne smrdijo. :)

Da o medmrezju ne govorimo :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist