[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje, ... [verjetno daljsi tekst]

Darko Bulat Darko.Bulat na k2.net
Čet Jun 19 09:30:56 CEST 1997

Dragi Marko!

Razlika med Winsuxi in Linuxom je (tudi) v tem, da za slednjim ni
podjetja, ki je v stanju zbobnati 200 MIL. USD samo za reklamo.
Na Linux podrocju je vecji del vsega nastalo kot posledica
entuziazma in prostovoljnega dela. Kdor si zeli "butel-free"
operacijski sistem pa bo sel na Winsuxe. Tisti, ki mu ukaz
"man man" in iskanje po FAQujih ne predstavlja problem bo pa
sel tudi na kaksen drug OS, mogoce celo na Linux. Pricakovati,
da se bo Linux srenja obnasala do "newcomerjev" tako, kot so
"newcomerji" razvajeni/navajeni na Winsux okolju je pa povsem
neutemeljeno. Ali je to slabo ali dobro za Linux, ne vem, je
pa dejstvo, da se meni osebno vec ne ljubi stotic odgovarjati
na vprasanja o DNSu, usklajevanju casa (NTPu), TCP/IPu, itd.
In (zal) nisem edini..

Lep pozdrav!
Darko

P.S. Vabilo, da zaposlim Linux guruja se vedno velja. :)

--

Marko Samastur wrote:

> Zdravo!
>
> Tole, kar sledi, se je nekaj casa nabiralo v meni, sedaj pa mi je
> dovolj. Ze nekaj casa opazujem ta famozni rtfm (mimogrede, vem kaj
> pomeni) in neprenehno poudarjanje, kako se newbieji nocejo sami nic
> nauciti (kar ni popolnoma res). Po drugi strani, pa se ti isti ljudje
> cudijo, kako to, da ljudje ne derejo kar z windowsev na linux, ko je ta
> neprimerno boljsi.
> Prijaznost fantje, prijaznost in pomoc je glavna stvar. Ce imam jaz pet
> kolegov, ki so mi pripravljeni svetovati in pomagati pri tezavah z okni,
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist