[ LUGOS ] Vse po vrsti

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Jun 22 00:53:17 CEST 1997

Howdy!

On Sat, 21 Jun 1997, Jure Mercun wrote:

> 1:
> Ko sem skompajlu kernel(2.0.27), mi je pri startup-u zacel tezit z enimi
> SCSI moduli:
> *** Unresolved symbols in module /lib/modules/2.0.27/scsi/XXXXX.o
> in takih je vsaj za en ekran, pa pojma nimam zakaj so se pojavili, ker
> sem skompajlu kernel brez scsi modulov. Tist XXXXX pomen velik fajlov.
> Aja, ko sem probu na koncu "cp Image /dev/fd0" ga ni najdu(Image-a)
> A je to to?
> Uporabljam LILO na mbr od /dev/fd0

Najbrz. Ko prevedes kernel, se ta nahaja v arch/i386/boot/zImage (ce si
recimo rekel 'make zImage'). Potem, ko skopiras novi kernel na disketo,
moras pognati lilo (da ga bo potem pravilno nalozil). Samo, ce uporabljas
LILO na disketi, moras novi kernel kopirati na filesystem na disketi, ne
pa na disketo. Je bistvena razlika. Ce naredis kar 'cp zImage /dev/fd0',
potem se kernel zapise kar na zacetek diskete in ko jo bootas, se ne
pozene LILO, pac pa kar kernel. Ce hoces uporabljat LILO, potem moras
disketo najprej mountat (recimo 'mount -t ext2 /dev/fd0 /mnt'), potem
skopirat kernel na disketo (recimo 'cp zImage /mnt'), pognat lilo (recimo
'/sbin/lilo -r /mnt') in disketo odmountat (recimo 'umount /mnt').

> 3:
> Ko sem instaliral linux, sem mu dal mountat particije od dosa.
> Samo da eno sem dal pod /dev namesto /dos pa bi rad to popravil pa v
> rc.d-ju nikjer ne najdem. Kje je to?

/etc/fstab

Predno pa stvari pocnes, si preberi usrezne man strani (man lilo, man
mount, man fstab, mogoce se kaj od dokumentacije ki pride zraven kernela
(kar se tice raznih moznosti prevajanja kernela) ...).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist