[ LUGOS ] Fonti...

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Ned Jun 22 11:37:45 CEST 1997

Hi!

Gledam malo naokoli za temi Type1 Latin2 fonti in jih ni pa ni (razen onih
treh..). No nasel pa sem >300 Latin2 .bdf fontov. Se da to kako spravit v
pfb???? Ce ne gre drugazce pa lahko se vseeno kupim komplet Type1 latin2 fontov
od LinoType ali pa Adobe (majo predstavnistva v SLO)...Samo to bo po moje draga
stvar...BrB...HELP!

LP, Alen

PS: Ce kdo uporablja Mgetty+sendfax+voice naj se malo pocaka na novi release
ker sem en haufn BuG-ov popravil za USR modeme (ki so pri nas zelo razsirjeni)
v voice modulu, da avtor moje patche vgradi...Je pa stvar tipi topi lepo
sprejema klice loci avtomatsko med fax-voice-data (seveda mora to modem
podpirat) skratka pune hamre...
---
         | Alen Salamun |   EMAIL:   snowman na hal9000.medinet.si   |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist