[ LUGOS ] cudni problemi s casom

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Jun 22 00:42:57 CEST 1997

Howdy!

On Sat, 21 Jun 1997, Matej Pfajfar wrote:

> Hmm .. tole je nekaj cudnega .
> Evo, izpisi programov 'date' in 'clock' ob istem casu.
> 'clock' kaze pravilni cas.
>
> 'date' : Sat Jun 21 17:03:56 CDT 1997
> 'clock' : Sun Jun 22 00:04:21 1997
>
> Program asclock se ravna po prvem, tako da tudi kaze napacen cas :-( .
> Ce pa naredim clock -s , oba kazeta pravi cas.
> Poskusal sem tudi tako, da sem clock -s dodal v rc.local ampak nic ne
> pomaga.
> Timezone imam nastiman na CET .

Jah, 'date' misli, da imas timezone nastavljen na CDT (nekaj na temo
Central Daylightsaving ...). Pravilno moras nastavit localtime. Pri meni
gre takole:

/etc/localtime -> /var/lib/zoneinfo/localtime
/var/lib/zoneinfo/localtime -> /usr/lib/zoneinfo/Europe/Ljubljana

Ista stvar se lahko nastavi se s spremenljivko TZ, preveri, da je nimas na
kaj nastavljene. Ce jo imas, jo ukines z 'unset TZ'. Potem pa pobrskas po
raznih konfiguracijskih datotekah (za zacetek recimo /etc/profile) in
tisto nastavljanje spremenljivke TZ ukines.

Druga stvar je pa uporaba ukaza '/sbin/clock -s'. Ta naj bi se izvedel ob
zagonu (v kaksni izmed rc datotek, v mojem Salckwaru je to
/etc/rc.d/rc.S). Ukaz clock poleg parametra '-s' lahko vzame se '-u', ki
pove, da je CMOS ura nastavljena na UTC (preberi si 'man 8 clock').

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist