[ LUGOS ] LAN to Inet

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Jun 24 08:47:07 CEST 1997

On Tue, 24 Jun 1997, David Klasinc wrote:

>  Tam kjer lahko kupis ZyXEL modeme in ISDN TA tam dobis tudi ZyXEL
> Prestige to jek ISDN router, sicer nevem kok stane, mogoce res 300k al kok
> :))

Stane okrog 105 k SIT.
Andrej, za to kar si opisal je Linux resitev overkill.

				gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist