[ LUGOS ] LAN to Inet

Jernej Horvat jernej.horvat na uni-mb.si
Tor Jun 24 03:35:15 CEST 1997

> Date:          Tue, 24 Jun 1997 00:46:07 +0200
> From:          Andrej Cedilnik <andrejc na tyr.fe.uni-lj.si>
> Subject:       [ LUGOS ] LAN to Inet

> A ma kdo kak no idejo, da se bo mare a lahko kadarkoli priklopila na
> Inet in da bo iz vsake ma ine mogo e dostopati preko vseh portov do Inet
> resourcev (WWW, SMTP, NEWS, TELNET, FTP,...)
> Pa da mi ne bo treba dajkati 300k SIT za vse skupaj.

Na Linux masini instaliras diald, IP masquerading (ipfwadm -F -a m -s
192.68.*.* -D 0.0.0.0/0 ...), squid proxy-cache...et voila.
Za ISDN priporocam Telesove ISDN kartice. Zyxel in ISDN je bolj "so
so ...".

Squid
	http://squid.nlanr.net/Squid/
IP Masq
	http://ipmasq.home.ml.org/
	http://hwy401.com/achau/ipmasq/
	http://www.els.url.es/~si03786/masq.html"
	http://www.xos.nl/linux/ipfwadm/paper/
	http://simba.xos.nl/linux/ipfwadm/
http://www.to.com/
Teles
	http://www.teles.de/de/deutsch.html
Mgetty (dial in-out aplikacija)
	http://www.gti.net/tiger/mgetty.html
	http://www.leo.org/~doering/mgetty/
	http://www.dcs.qmw.ac.uk/~williams/
Diald
	http://www.dna.lth.se/~erics/diald.html

V Sloveniji prodaja Teles kartice VideoTop 13 v Mariboru. A kdo pozna
se kaksnega prodajalca ?

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist