[ LUGOS ] LAN to Inet

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Jun 24 08:42:50 CEST 1997

On Tue, 24 Jun 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> A ma kdo kakšno idejo, da se bo mareža lahko kadarkoli priklopila na
> Inet in da bo iz vsake mašine mogoče dostopati preko vseh portov do Inet
> resourcev (WWW, SMTP, NEWS, TELNET, FTP,...)
> Pa da mi ne bo treba dajkati 300k SIT za vse skupaj.

 Tam kjer lahko kupis ZyXEL modeme in ISDN TA tam dobis tudi ZyXEL
Prestige to jek ISDN router, sicer nevem kok stane, mogoce res 300k al kok
:))

 Drugace pa postavis masino, instaliras linux, IP Masquerade, vse skupaj
te pride tolk, kot te stane mashina :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist