[ LUGOS ] LAN to Inet

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Tor Jun 24 00:46:07 CEST 1997

Heja!

Upam Jack da mi ne boš zameril za tole vprašanje... Saj ima mičkeno veze
z lugosom....

Lejte imam en lokalen network mašine so Winšrot for Workgroups, Windows
95, Windows NT, mreža je ipx/spx netBUI lahko pa dodam tudi TCP/IP.
Sedaj pa hočem stvar prikljukat na Inet preko ISDN modema Zyxel nekaj.
Eksteren modem. Imam tudi ISDN PPP dostop.
Klical sem malo po firmah in so mi naredili nek predračun za nek ruter,
ki stane 250k SIT plus 50k za montažo...
Katastrofa!

A ma kdo kakšno idejo, da se bo mareža lahko kadarkoli priklopila na
Inet in da bo iz vsake mašine mogoče dostopati preko vseh portov do Inet
resourcev (WWW, SMTP, NEWS, TELNET, FTP,...)
Pa da mi ne bo treba dajkati 300k SIT za vse skupaj.

					Andy
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/      http://www.nevtron.si/andy/
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist