[ LUGOS ] request-route

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Jun 15 10:43:15 CEST 1997

On Sun, 15 Jun 1997, Jernej Horvat wrote:

> To lahko uporabis tudi namesto diald. KernelD zazna da zeli
> nekdo (proces...) uporabljati IP naslov, ki pa ne sodi  k lokalnemu
> racunalniku. Vrzi kaksen dial-ppp v request-route. ;->

Ja, to sem jaz tudi pogruntal, le da jaz tega NOCEM in me zanima, kako naj
hudica odstranim in ne kako bi ga lahko uporabil.

> Kako je s tvojo mrezo na tem racunalniku ?

Na moc preprosto. Imam samo loopback in dummy device. Obcasno se pojavi se
PPP device, preko katerega gre routanje za vse ostale masine (ko je
aktiven).

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist