[ LUGOS ] Etherlink III

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Ned Jun 15 05:55:43 CEST 1997

> Date:          Fri, 13 Jun 1997 11:23:58 +0200 (MET DST)
> From:          Danilo Godec <danci na kibla.org>
> Subject:       Re: [ LUGOS ] Etherlink III

> Zdi se mi, da moras kartico nastavit na non-pnp mode (ali ISA mode).
> Programcek za nastavljanje teh kartic pa bojda obstaja tudi za Linux.

Meni deluje tudi v PnP nacinu. Je pa dobro gonilnike za NIC "zapeci"
v kernel in jih konfigurirat preko ukaza append = "10,0x300,eth0" v
lilo.conf, se posebej ce imas dve mrezni v racunalniku. Dve mrezni in
moduli gre tezko skozi.
PS: moduli se b naj nalagali z modprobe in ne z insmod.
                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist