[ LUGOS ] request-route

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Ned Jun 15 05:55:43 CEST 1997

> Date:          Fri, 13 Jun 1997 22:52:42 +0200 (MET DST)
> From:          Ales Casar <Casar na uni-mb.si>
> Subject:       [ LUGOS ] request-route

> Na masini pod Linuxom 2.0.30 (kernel sem sam prevedel), drugace pa RedHat
> 4.1, se mi vsakih nekaj sekund zazene proces /sbin/request-route. Z

AFAIK:
To lahko uporabis tudi namesto diald. KernelD zazna da zeli
nekdo (proces...) uporabljati IP naslov, ki pa ne sodi  k lokalnemu
racunalniku. Vrzi kaksen dial-ppp v request-route. ;->

Kako je s tvojo mrezo na tem racunalniku ?
                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist