[ LUGOS ] registracija drustva

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Jun 20 14:33:32 CEST 1997

Ziv

Okoli 13h danes me je poklical Metod Kozelj in rekel, da je klical tja
glede drustva, in so mu tam po nekajminutnem tezenju rekli da je treba se
nekaj v statutu popraviti.
Sam sel ravnokar prisel od tam, ampak sem pac budala ker ne vem da oni v
petkih delajo samo 8-12, kar je itak samo po sebi ocitno, glede na to
da imajo toliko dela da se iz lanskega leta niso vseh drustev naredili.
Mislim tole pocasi postaja absurdno.  No. Vseeno bi prosil da dokler
stvari v ponedeljek ne uredim ne klicete in tezite tja :)

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist