[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje, ... [verjetno daljsi tekst]

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jun 20 16:19:13 CEST 1997

Howdy!

On Fri, 20 Jun 1997, Ales Casar wrote:

> Ko smo ze pri teh racunalnisko-avtomobilisticnih primerjavah, jih poglejmo
> malo podrobneje. Avto naceloma potrebuje:

[ snip ]

Ales, tole si zelo lepo povedal. In ko smo ze pri primerjavah bom napisal
se eno zgodbo (sicer izposojeno, verjetno jo marsikdo ze pozna):

Racunalnicarji znajo avtomobilskim fabrikantom pod nos pokaditi s
hitrostjo razvoja rekoc: ce bi se avtomobilska industrija razvijala z
enako hitrostjo kot racunalniska, bi se naokoli vozili z avtomobili z
motorji V32 (namesto z V6), z enim litrom bencina pa bi se prepeljali vsaj
1000km ... Nakar avtomobilski fabrikant odgovori takole: to je sicer vse
res, ampak kdo bi hotel voziti avto, ki se vsak dan dvakrat zaleti?

(In se poanta zgodbe, kakor jo razumem jaz osebno: primerjava je povsem
nevmesna).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist