[ LUGOS ] TELNET - SLO ZNAKI

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Jun 20 14:26:28 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Zoran Tkavc wrote:

> Srednja sola Krsko se nahaja v dveh zgradbah. Oddaljenost zgradb je 4km.
> Ob zakljuckih konferencnih obdobij se pojavi povecana potreba
> po delu s programom EVIDENCA (vpis ocen,...). Da bi se resil nerganja

Iz opisa problema sploh ne razumem, za kaj gre, zato bom postavil nekaj
verjetno neumnih vprasanj.

> Ker tece EVIDENCA v DOS-u, zelim uporabiti telnet.

Ta sklep mi ze dela tezave.  Ali pravilno razumem, da naj bi se ljudje
prek telneta prijavljali in delali v omenjenem programu, ki tece pod
dosemu na Linuxu? Ce ne, kje v tej zgodbi sploh nastopa Linux?

> Pri testiranju ideje sem naletel na tezavo s fonti. Telnet namrec
> ne prikaze pravilno nasih znakov.

Telnet skoraj sigurno ni vzrok problemov. Vse, kar mora odjemnik za telnet
napraviti, je, da spusti skozi znake s kodami 128-255, kar je na vseh
sodobnih izvedbah (recimo zadnjih deset let) privzeta izbira.

Kar morate poskrbeti, je, da terminalski emulator uporablja isto kodiranje
znakov, kot je uporabljeno v vasi bazi podatkov. Naceloma je povsem
vseeno, kateri nabor je to, v praksi pa se utegnete v prohodnosti izogniti
tezavam, ce se odlocite za kaksen ze uveljavljen standard.

> Zanima me ali obstaja kaksen telnet klient s katerim bi resil ta
> problem.

Glejte zgoraj.

> Kako je z WinNT telnet strezniki?  Bi zadeva delovala bolje? (WinNT -
> Win95)

Verjetno ne, ker je po mojem skromnem razumevanju vzrok tezav drugje.

Z lepimi pozdravi,

Primoz Peterlin

--
Primož Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist