[ LUGOS ] DNS help

Gregor Gregor
Sob Jun 14 17:32:42 CEST 1997

Se nekaj vprasanj:

> Ups, za reverse maping ne vem ce bo slo !
Sem sele z brskanjem po literaturi ugotovil, kaj je reverse
mapping...niti ne zelim reverse mappinga, ni potreben.

> NIKAKOR !!!!
> na svetu je samo doloceno stevilo ROOT streznikov (in arnesov ni med
> njimi). V distribuciji nameda so kar pravi root strezniki, zato zadevo kar
> pusti kot je.

OK. Vsaj nekaj resenega:)

> Saj za samo lokalno uporabo je vec ali maj vseeno kako nastavis named.
>
> Kar ti se zgoraj manjka: secondary NS server (praviloma je to v academski
> sveri arnesov, ampak bi bilo dobro ce se prej zmenis).

Je secondary ns nujen?

> Eventualno se MX recordi za mail, ce ga bos imel.
>
> V named.boot pa nekako takle vpis:
>
> primary s-gng.ng.edus.si s-gng.hosts

Se nekaj me muci:
Lahko v tem primeru s-gng.hosts (zone za s-gng.ng.edus.si) vpisem:

@               IN      SOA     ns.s-gng.ng.edus.si.
hostmaster.s-gng.ng.edus.si. (
                                 1       ; Serial
                                 28800   ; Refresh
                                 7200    ; Retry
                                 604800  ; Expire
                                 86400)  ; Minimum TTL
                IN       NS      ns.s-gng.ng.edus.si.
ns              IN       A       193.2.147.60
blabla          IN       A       193.2.147.61

S tem predvidevam, da bi dolocil ime ns.s-gng.ng.edus.si (193.2.147.60),
tako bi recimo lahko v resolv.conf vpisal nameserver
ns.s-gng.ng.edus.si, in za query blabla.s-gng.ng.edus.si dobil ip
193.2.147.61.
Recimo:))
                          Thanks & bye, Gregor

Dodatne informacije o seznamu Starilist