[ LUGOS ] DNS help

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Jun 14 16:30:24 CEST 1997

On Sat, 14 Jun 1997, Gregor Rot, Linux operater wrote:

> Me again.
> Nekaj podatkov o mrezi, v kateri bi rad postavil DNS:
>
> Domain: s-gng.ng.edus.si (193.2.147.*), torej celotna C klasa.
> Dns bo na racunalniku: 193.2.147.60
>
> Zanima me, ce bi sledece teoreticno delovalo:
> Vsebine datotek:
> /etc/named.boot:
> directory /var/named
>
> ; type     domain                source host/file          backup file
>
> cache . root.cache
> primary 147.2.193.in-addr.arpa pz/193.2.147

Ups, za reverse maping ne vem ce bo slo !
Mislim, da bi bilo dobro poslati Email na hostmaster na arnes.si, in se
zmenit, da usmerijo revers resolving na tcoj DNS (vsaj mislim, da je cela
193.2 v njihovi domeni).

> ------------------------------------
>
> !root.cache:
> Tukaj naj bi bili root dns strezniki...lahko sem recimo vpisem dns
> Arnesa...kako?
NIKAKOR !!!!
na svetu je samo doloceno stevilo ROOT streznikov (in arnesov ni med
njimi). V distribuciji nameda so kar pravi root strezniki, zato zadevo kar
pusti kot je.

> -------------------------------------
> !193.2.147: (zone file za s-gng.ng.edus.si)
> @               IN      SOA     ns.s-gng.ng.edus.si.
> hostmaster.s-gng.ng.edus.si. (
>                                 1       ; Serial
>                                 28800   ; Refresh
>                                 7200    ; Retry
>                                 604800  ; Expire
>                                 86400)  ; Minimum TTL
>                         NS      ns.s-gng.ng.edus.si.
> 1                       PTR     prvi.s-gng.ng.edus.si.

> Prvi racunalnik (193.2.147.1) naj bi torej imel ime prvi. Bi bilo to
> dovol, da bi zagnal "ndc start" in pod nslookup 193.2.147.1 dobil
> [...]
Ja, naceloma bi bilo dovolj ampak ne za omenjeni query:
lahko bi dobil z nslookup prvi.s-gng.ng.edus.si => 193.2.147.1
Kar ti zelis je revers maping in za to se res posvetuj s hostmasterjem na
arnesu. (Se prej pa s vso dokumentacijo, ki ti je na voljo, se najboljse
O'Rally jevo knjigo o bindu).

Saj za samo lokalno uporabo je vec ali maj vseeno kako nastavis named.

Kar ti se zgoraj manjka: secondary NS server (praviloma je to v academski
sveri arnesov, ampak bi bilo dobro ce se prej zmenis).

Eventualno se MX recordi za mail, ce ga bos imel.

V named.boot pa nekako takle vpis:

primary	s-gng.ng.edus.si s-gng.hosts

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist