[ LUGOS ] DNS help

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Jun 16 15:35:56 CEST 1997

On Sat, 14 Jun 1997, Gregor Rot, Linux operater wrote:

> Sem sele z brskanjem po literaturi ugotovil, kaj je reverse
> mapping...niti ne zelim reverse mappinga, ni potreben.

Rabis, rabis. To mora biti na vsaki domeni/mrezi. Ne zgleduj se po tistih,
ki tega nimajo reseno. Razresevanje imen mora delovati v obe smeri. Ce bi
jaz bil odgovoren za eno domeno visje (kot je v tvojem primeru ARNES) ti
niti ne bi delegiral poddomene, ce obenem ne bi resil tudi reverse
mappinga.

> Je secondary ns nujen?

Teoreticno ne, v praksi pa je zelo pametno imeti ga. Poleg tega mislim, da
ti na ARNESu ne bodo hoteli delegirati domene brez vsaj enega
sekundarnega name serverja. Tudi meni se tak pristop zdi v redu.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist