[ LUGOS ] TELNET - SLO ZNAKI

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Jun 20 10:43:33 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Zoran Tkavc wrote:

> Pri testiranju ideje sem naletel na tezavo s fonti. Telnet namrec
> ne prikaze pravilno nasih znakov.
> Zanima me ali obstaja kaksen telnet klient s katerim bi resil ta
> problem.

Telnet nima veze s prikazovanjem fontov. Je le orodje, ki ti omogoca
remote delo. Za prikazovanje fontov je zadolzen tvoj terminal, oz.
emulator terminala. Ce kaj ne dela v redu, napako isci tam.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist