[ LUGOS ] Basic Help etc.

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pet Jun 20 04:49:18 CEST 1997

Yo!

Sploh si nisem mislil da bo moje sporocilo Roku Bajcu (citiram "Ja pismo,
man rpm ane....") naletelo na taksen odziv, s tem da sem pred dvema
tednoma taistemu :) Roku Bajcu v private mail napisal tole (citiram "Ja
rpm mors met instaliran, pol pa rpm -ivh paket-1.2-5.i386.rpm..."), se
pravi podal sem mu explicitno navodilo kako naj zadevo izpelje (pozabil
sem sicer <enter> na koncu ukaza:), vendar tudi to ocitno ni bilo zadosti.

Recimo zadnjic sem prav tukaj spraseval kako se nekaj redirekta v vec
datotek in mi je Metod lepo odgovoril "man tee". Odtipkal sem man tee pa
se <enter> ceprav mi tega ni povedal in glej ga zlomka...obseg lobanje se
mi je povecal za en milimeter (notri sem stlacil se eno tipkano stran
dokumentacije:)

Se enkrat se zdaj obracam na Roka, da ce potrebuje pomoc se lahko osebno
obrne na mene prek emaila blayo na mailhost.net ali telefona 061 662 216 in
mu bom vse razlozil, tako kot sem ze 173 drugim smrtnikom...

Se enkrat povem (pa se kdaj bom), da se vsi dokumenti, ki so primerni za
zacetnike (pa tudi ne ravno zacetnike) in se ticejo instalacije, delovanja
ter administracije Linux sistema, nahajajo na vsakem Linux mirrorju v
direktoriju .../docs/LDP (Linux Documentation Project) in najblizji tak
mirror je ftp.fri.uni-lj.si.

Evo se nastel jih bom:
Linux Installation and Getting Started (install-guide-2.3...)
Linux Network Administrators' Guide (nag-1.0...)
Linux System Administrators' Guide (sag-0.4...)

Vsi dokumenti so v html, dvi in tex formatu. Najdejo se pa tudi v txt in
pdf formatu samo je treba malo pobrskat...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist