[ LUGOS ] registracija drustva se vlece in vlece...

Jaka Mele root na ro.zrsss.si
Pet Jun 20 10:51:31 CEST 1997

Ziv

Danes sem spet poklical na Upravno enoto Lj, sektor za upravne notranje
zadeve, oddelek za javni red, kjer smo oddali dokumente za registracijo
drustva. Spet sem dobil isti odgovor, da imajo ful dela in naj poklicem
cez 14 dni... :( Mogoce bi pomagalo, ce bi tja poklical se kdo in vprasal
kako kaj z LUGOSom... Je ze tako, da bodo prej naredili tisto za kar jim
folk tezi. Lepo recite da ste clan drustva in da imamo ful nalog, akcij,
za katere rabimo biti pravna oseba in da jih prosite ce pohitijo. Nic
tezenja ali kaksnih kletvic prosim.
Telefon je 131-0166, nato poveste da zelite sektor za upravne notranje
zadeve, oddelek za javni red...
Delavni cas, pon,sr,pet 8-12 in 14-16

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist