[ LUGOS ] moduli

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 23 23:05:36 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 23 Jun 1997, Jernej Horvat wrote:

> Jaz delam to tako da najprej z "make *config" oznacim kar rabim.
> Potem  "make dep;make clean;make zlilo", vmes se brisem stare module
> "rm -rf /lib/modules/'uname -r'"  in nato restartam. Ko se mi
> restarta pa grem narediti se "make modules" in "make
> modules_install". Ce je treba kaj posebej nastaviti potem to vpisem v
> /etc/conf.modules.

Ali je morda kaksna skrivnost, zakaj tako pocnes? Ce se ti je do sedaj
izslo, si imel sreco. Jaz uporabljam kerneld in nikoli ne vem, kdaj bo
hotel naloziti kaksen modul (recimo ravno med brisanjem). Ce pa je kaksen
modul ravno nalozen, pa je brisanje itak obsojeno na neuspeh. Ce kot modul
prevedes se kaksno stvar, ki jo rabis ob bootanju (jaz imam recimo v
modulih vse driverje za fs-je razen ext2 , sound, ppp, lp, fd, ...) se ti
pa masina ne bo pravilno bootala.

Ce ne prevajam kernela iste verzije kot je tisti, ki ravno tece, potem ni
nobenega problema, ce lepo naredis 'make dep; make clean; make zlilo; make
modules; make modules_install'. V primerih pa, ko moram prevajati kernel
iste verzije kot je tekoci (to se mi zgodi skrajno redko), pa raje masino
prej butnem v kaksno starejso verzijo in potem stvari v miru postorim.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist