[ LUGOS ] syslogd problem

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 23 23:06:23 CEST 1997

On Mon, 23 Jun 1997, Alex Mihicinac wrote:

> kar je nepricakovano tudi delovalo. Zdaj me zanima, ali morda kdo ve kaj
> bi bilo lahko narobe in kako spet pripravt syslogd da se zagnal ob
> bootu, ker mi pocasi ze zmankuje idej.

 To se je meni zgodilo po tem, ko sem naredil upgrade syslogd in spremenil
konfiguracijo kam se logi zapisujejo... Nevem zakaj se je to zgodilo,
ampak ko sempotem nazaj instaliral stari syslogd je zadeva delala...

 Poglej se, ce so permissions na direktorijih in drugje pravi, ceprav se
syslogd poganja kot root v bistvu nebi smelo met vpliva...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist