[ LUGOS ] [Mail Pine] Prevec poste...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 23 22:56:04 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 23 Jun 1997, David Klasinc wrote:

> Razen mogoce kak drug mailer? :) Uporablja kdo kaj drugega? Da mu posljem
> mail folder in se zadeva sproba... :)

Pred kratkim sem saltal z elm-ja in je pocel priblizno isto. Pa Netscrape
dela isto ... se bojim, da ne bos nasel mailerja, ki ne bi naredil isto.
Iz enostavnega razloga: ker so mail folderji tako butasto sestavljeni; to
je pa najbrz zato, da ima sendmail (ali pa procmail, deliver, you name it
...) lazje delo, v bistvu naredi kar 'cat >> folder'.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist