[ LUGOS ] request-route

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Jun 14 11:41:30 CEST 1997

Howdy!

On Fri, 13 Jun 1997, Ales Casar wrote:

> Na masini pod Linuxom 2.0.30 (kernel sem sam prevedel), drugace pa RedHat
> 4.1, se mi vsakih nekaj sekund zazene proces /sbin/request-route. Z
> routanjem sem imel same probleme, dokler tega nisem pogruntal in na vrh
> tega scripta dal 'exit'. Stvar sedaj dela, ampak vseeno bi se rad znebil
> poganjanja nekega neumnega procesa nekajkrat na minuto. Ima kdo kaksno
> idejo kako? Pregled sorodstvenih odnosov med procesi je odkril, da ta
> request-route zaganja kerneld.

Ko si ravno to omenil: na moji domaci masini (Slackware 3.2) se ta bestija
ocitno tudi poganja. Nisem je sicer opazil teci, ampak po casu zadnjega
dostopanja (ls -leu /sbin/request-route) bi rekel, da se poganja enkrat na
minuto.

Stvar je del 'modutils-2.1.23' (to verzijo imam jaz na svoji masini),
nekaj pa je omenjano v '/usr/doc/modutils-2.1.23/README.ppp-slip'. Se mi
zdi, da se bom zakopal v dokumentacijo in to obnasanje ukinil.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist