[ LUGOS ] dns

Gregor Gregor
Sob Jun 14 15:54:04 CEST 1997

Pozdrav vsem.
Milil sem, da dokaj dobro poznam dns hierarhijo, pravila itd. Ocitno sem
se motil.
Zanima me sledece:
Rad bi (in upam bom) postavil nameserver za domeno gimnazije v Novi
Gorici. Ko enkrat postavil nameserver za to domeno predvidevam, da moram
sporocit na Arnes, da v njihov DNS vpisejo, kateri nameserver skrbi za
imenovanje racunalnikov v omenjeni domeni. Se motim?
Ni mi sicer cisto jasno, kako in kaj (ker se se nisem lotil dela),
uporabil bom daemon named. Prb. vem, kaj moram naredit, zanima me samo,
ce je moje nadalnje sklepanje oprijemljivo:
V svoj nameserver dolocim recimo dns Arnesa. Ce bo nekdo uporabljal
gimnazijski dns in zahteval razresitev dolocene domene, ki ne bo v
okviru gimnazije, bo gimnazijski dns za razresitev povprasal Arnesovega.
Bi to slo ali je z zadevo popolnoma drugace?

Gregor Rot              :)
Cankarjeva 16           :=)
5000 Nova Gorica        ::=  ?
Tel.: +386 65 23-029