[ LUGOS ] request-route

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Pet Jun 13 22:52:42 CEST 1997

	Zdravo!

Na masini pod Linuxom 2.0.30 (kernel sem sam prevedel), drugace pa RedHat
4.1, se mi vsakih nekaj sekund zazene proces /sbin/request-route. Z
routanjem sem imel same probleme, dokler tega nisem pogruntal in na vrh
tega scripta dal 'exit'. Stvar sedaj dela, ampak vseeno bi se rad znebil
poganjanja nekega neumnega procesa nekajkrat na minuto. Ima kdo kaksno
idejo kako? Pregled sorodstvenih odnosov med procesi je odkril, da ta
request-route zaganja kerneld.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist