[ LUGOS ] syslogd problem

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 23 23:08:56 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 23 Jun 1997, Alex Mihicinac wrote:

> Zacel se mi je pojavlat nenavadn problem, namrec ob bootanju linuxa se mi
> daemon syslogd ne pozene vec, oz kot kaze ga skusa pognat vendar potem ko
> pogledam procese ki tecejo na masini, ga ni med njimi. Zanimivo je da pa
> klogd dela uredu brez problemov. Poskusil sem pognat syslogd iz shella,
> kar je nepricakovano tudi delovalo. Zdaj me zanima, ali morda kdo ve kaj
> bi bilo lahko narobe in kako spet pripravt syslogd da se zagnal ob
> bootu, ker mi pocasi ze zmankuje idej.

V mojem /etc/rc.d/rc.inet2 imam takole vrstico:

  ${NET}/syslogd & # Backgrounded to avoid an ugly notice from bash-2.0

Ce ti nimas tistega '&' na koncu (v mojem starem slacwaru 3.1 ga ni bilo),
ga poizkusi dodati.

Sicer pa se najprej vprasaj, kdaj se je simptom pojavil in kaj si takrat
na sistemu delal.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist