[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje,...

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pet Jun 20 03:46:54 CEST 1997

Yo!

On Thu, 19 Jun 1997, Andrej Presern wrote:

> Mogoce ne bos verjel, ampak po stevilu racunalnikov na prebivalca smo
> zelo visoko, visje od marsikatere t.i. razvite zahodnoevropske drzave:)
> Sodec po tem kriteriju bi se Evropa morala vkljuciti v Slovenijo, ne
> pa obratno:)

Ne da ne bom verjel ampak vem da je tako. Samo si tukaj brcnil v temo. Kaj
pomaga racunalnik vsaki drugi stari mami, ce se ga potem na siroko
izogiba. Se pravi po tvoji logiki zadeva tece tako, da cim vec odpadkov
pridelas blize si Ameriki?!?!

To, da ima Slovenija zavidljivo stevilo racunalnikov na prebivalca ne
spremeni dejstava, da je racunalnik pri nas se vedno privilegij. Sploh si
ne predstavljam na kaksni osnovi si ti zgradil to tezo "vec ko imas
racunalnikov, blize si Evropi". Nesmisel!!! Heh...ce bi bila zadeva tako
enostavna potem bi verjetno ze kdo pred tabo to pogruntal in rekel "Nic,
lepo se bo iz proracuna financiral racunalnik za vsako gospodinjstvo,
potem smo pa na konju.", ali pa "Namesto certifikata bo vsak drzavljan
Slovenije dobil racunalnik in kot bi mignil bomo v Europi":))

Jok, si bos moral pa kaj drugega izmislit, da me bos preprical da
racunalnik pri nas ni privilegij...saj samo pogledas koliko povprecen
*butast* Slovenec da na osebni avtomobil pa vidis v cem je finta...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist