[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje,...
Andrej Presern
andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Jun 19 15:24:22 CEST 1997
Blaz Podrzaj wrote:
> > racunalnikom. Mogoce bo to tezko verjeti nam navdusencem, toda ljudje
> > primarno uporabljajo masine za POMOC pri delu, ne pa za zabavo (no,
> > seveda so izjeme). In to se posebej velja za operacijski sistem. Konec
>
> Po mojem je pri nas racunalnih se vedno privilegij in bo preteklo se kar
> nekaj vode, preden bo vecini res olajsal delo...pa rece Intiharjeva Ancka
Mogoce ne bos verjel, ampak po stevilu racunalnikov na prebivalca smo
zelo visoko, visje od marsikatere t.i. razvite zahodnoevropske drzave:)
Sodec po tem kriteriju bi se Evropa morala vkljuciti v Slovenijo, ne
pa obratno:)
No v vsakem primeru mislim, da je vedno potrebno najti neko razumno
mejo, kaj se se razlaga in kaj ne, v nobenem primeru pa vprasanja ne
smejo biti tarca za izpade sarkazma, cinizma in druge verbalne
agresije. Ceprav je najvecje podjetje na svetu, ki se ukvarja s
proizvodnjo in prodajo programske opreme, si Microsoft ne more
privosciti, da bi ljudje odhajali drugam zaradi tako banalnih
zrokov, kot je nadiranje zaradi v napacnem trenutku in na napacnem
mestu postavljenega vprasanja, in zato si tudi Linux, ki zavzema
neprimerno manjsi del trga, tega ne more privosciti. Nikakor in pod
nobenim pogojem pa si tega ne bi smela privosciti uporabniska skupina,
ki je celo v svoj statut zapisala besedno zvezo 'POMOC UPORABNIKOM'.
Kje je neka prej omenjena razumna meja, kaj se razlaga in kaj ne,
pa je drugo vprasanje. Mislim, da je to mejo dobro definiral Metod
Kozelj v svojem odgovoru Marku. Morda bi bilo dobro tudi, da se
odgovori tipa rtfm namesto na mailing listo posljejo direktno
uporabniku (prejeti z mailing liste 50 sporocil z identicno vsebino..
hmm.. SPAM!?:)
Andrej
Dodatne informacije o seznamu Starilist