[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Jure Koren Jure.Koren na guest.arnes.si
Čet Jun 19 17:17:56 CEST 1997

Rok Bajec wrote:

> Zivjo !!!
>
> "pomoc in debate o osnovah" ta ideja je dobra. Jaz sem namrec zacetnik v
> linuxu. Mam ga ze dva meseca pa nimam pojma. Se na net ne morem pridt.
> Eni pravijo, da si naj taki kot jaz prebemo HOWTOje in dam tam vse pise.
> Res je da pise, ampak kaj ti pomaga ce tudi osnov ne poznas. Sprintal
> sem si za 1 MB teh howtoyev, a nic ne pomaga. A obstaja kaksna stran (po
> moznosti slovenska) kjer so navedene osnove (ukazi. ls, mkdir....) ker
> se mora clovk tud to enkrat naucit.

http://193.2.144.122/local/

To sem napisal jaz za lokalne uporabnike linux masine na soli...
Tiste, ki jim ni treba poznati sistema in tega kako se ga vzdrzuje,
ampak bi samo radi napisali kaksen mail, postavili kak web page in
mogoce cez noc kaj poftpjali s kaksne pocasne masine. Naprednejsi
si od doma poftpjajo v solo plonk listke napisane v wordu in jih
tam printajo na laserjeta, da vidijo brat font 4.
Zal mi je ker sem zadeve napisal v anglescini, ampak med uporabniki
zaenkrat vsi znajo dovolj anglesko. Zdaj ko imam pocitnice, si
bom verjetno vzel cas tudi za prevajanje...

lp,

						Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist