[ LUGOS ] moduli

Jernej Horvat jernej.horvat na uni-mb.si
Tor Jun 24 03:35:15 CEST 1997

> Date:          Mon, 23 Jun 1997 23:05:36 +0200 (CEST)
> From:          Metod Kozelj <metod.kozelj na rzs-hm.si>
> Subject:       Re: [ LUGOS ] moduli

> Ali je morda kaksna skrivnost, zakaj tako pocnes? Ce se ti je do sedaj
> izslo, si imel sreco.

Vedno. Tako vsaj vem pri cem sem s temi moduli. :-)

> modulih vse driverje za fs-je razen ext2 , sound, ppp, lp, fd, ...) se ti
> pa masina ne bo pravilno bootala.

So do i. In mi dela bp. /lib/modules pa zbrisem, ker mi sicer javi
"unresolved link ....", ker so noter se moduli za stvari, ki jih ne
uporabljam kot module (ali sem se odlocil da jih dam v kernel ali pa
jh sploh ne uporabljam vec).

                                            Jernej Horvat

...Line noise provided by Telekom Slovenija - a remarkable bunch of idiots.

               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist