[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sre Jun 18 08:38:14 CEST 1997

On Wed, 18 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Jaz se strinjam s tem, da bi lahko malo vec uporabljali man strani. Na
> raznih HOWTO-jih niti ne vztrajam. Ali ni hitreje napisati recimo
> 'man rpm' (v konkretnem primeru) kot pa pisati na mailing listo in cakati
> na odgovore (v upanju, da bodo celo uporabni)? Po mojem mnenju rabimo
> listo za izmenjevanje raznih idej in namigov, kako se kaksen problem
> elegantno resi. En primer je recimo ta, kako lahko shell skripta dobi
> kaksen odgovor od uporabnika. Tudi to sicer pise v manu od shella ampak
> stvar ni ravno ocitna. Ali pa informiranje o kaksen dobrem kosu softvera
> [...]

Ja, torej.
Jaz se zmeraj upam da se bo nekaj ljudi zbralo okoli delovne
skupine namenjeni pomoci uporabnikom - zacetnikom - kjer bi take
osnovne stvari lahko spisali in jih potem nekje objavili na www.lugos.si
Zaenkrat sem v to skupino predlagal Metoda Kozelja, Jerneja Horvata,
oba pa nekako nista zainteresirana za vodjo ampak bolj za crnca :>
Torej, naj se javi se kdo ki bi imel pogum se soociti z vodenjem te
skupine, potem se pa skupaj pogovorite in predlagajte ideje, zadolzite
ostale magar se nas ostale ljudi da nekaj naredijo in nato objavimo
rezultate.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist