[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Timotej Ecimovic - Cic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Sre Jun 18 13:25:22 CEST 1997

> Ja, torej.
> Jaz se zmeraj upam da se bo nekaj ljudi zbralo okoli delovne
> skupine namenjeni pomoci uporabnikom - zacetnikom - kjer bi take
> osnovne stvari lahko spisali in jih potem nekje objavili na www.lugos.si
> Zaenkrat sem v to skupino predlagal Metoda Kozelja, Jerneja Horvata,
> oba pa nekako nista zainteresirana za vodjo ampak bolj za crnca :>
> Torej, naj se javi se kdo ki bi imel pogum se soociti z vodenjem te
> skupine, potem se pa skupaj pogovorite in predlagajte ideje, zadolzite
> ostale magar se nas ostale ljudi da nekaj naredijo in nato objavimo
> [...]
Kaj naj bi pa ta vodja prouzoprou poceu?
Meni se zdi bolj pametno, da raje kot vodjo, dolocite enega
moderatorja in editorja. To naj bo nekdo, ki ima ocitno veselje
z odgovarjanjem in iskanjem variant za zacetnike in obenem malenkostno
veselje do HTMLja in pa dostop do www.lugos.si, ali pa katerega drugega
serverja. Pa neskoncno casa, da vsa sporocila iz lugos liste tudi
dejansko prebere! :)

Vse kar bi delal bi bilo to, da bi take probleme in problemcke, ki
se izpovrsinijo na ligos listi, spravil v HTML
format in tam gor potem tlacil threade na to temo.

Potem bi lahko na www serverju naredil se formular za Linux hot-line
vprasanja, ki bi se recimo avtomatsko broadcastala se na lugos listo
in newsgroupo. Se vecja inteligenca bi bila, ce bi recimo majordomo
potem odgovore na to (v subjectu: bi bil recimo kaksen HELP keyword),
avtomatsko nathreadal nazaj na Web, moderator bi samo obcasno
traparije ven zmetal in poeditiral.

Ko se pa temu moderatorju ne bi vec dalo s tem baviti, bi nasel
novega prostovoljca, ki bi prevzel mesto.
In tako bi s casom dobil prav fino bazo koristnih informacij v
HTMLju in bi jo lahko tudi na LUGOS CDROMih (saj bojo, ne :),
zraven dajal.

Prav nekoga, ki bi bil 'vodja' pa po mojem nikjer noben ne rabi.
To samo birokracijo vlece sabo. In birokracija v racunalnistvu je
vsaj tako dizaster, kot uni bimboti za okencki na obcini, ki ti
zaracunajo 1000 SIT, ampak od tega moras 300 SIT placati v kolekih,
za 300 SIT dobis poloznico, 400 SIT pa placas nekje v tretjem
nadstropju, ki imajo uradne ure ravno nek cisto drug dan.

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist