[ LUGOS ] rpm

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jun 18 08:28:05 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 18 Jun 1997, Uros Indihar wrote:

> Zakj sploh potrebujemo listo. Saj vse vedno pise v manih in howtojih in
> knjigah. Ko si ti prvic instaliral kaksno stvar tudi nisi imel nobene
> ideje kaj je kaj in ti je kaksnakoli korist pomagala.

Jaz se strinjam s tem, da bi lahko malo vec uporabljali man strani. Na
raznih HOWTO-jih niti ne vztrajam. Ali ni hitreje napisati recimo
'man rpm' (v konkretnem primeru) kot pa pisati na mailing listo in cakati
na odgovore (v upanju, da bodo celo uporabni)? Po mojem mnenju rabimo
listo za izmenjevanje raznih idej in namigov, kako se kaksen problem
elegantno resi. En primer je recimo ta, kako lahko shell skripta dobi
kaksen odgovor od uporabnika. Tudi to sicer pise v manu od shella ampak
stvar ni ravno ocitna. Ali pa informiranje o kaksen dobrem kosu softvera
(recimo o programckih, ki omogocajo sinhronizacijo ur na nasih mlinckih).
Ni pa namenjena pogovorom o osnovnih stvareh (recimo 'kako razpakiram
.tar.gz datoteko?'). Enkrat smo se o dokumentaciji in branju le-te ze
razpisali, izognimo se ponavljanju.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist