[ LUGOS ] Alphe in Linux ?!?!?

Edi Suc edis na radiostudent.si
Čet Jun 26 19:14:12 CEST 1997

On Thu, 26 Jun 1997, Timotej Ecimovic wrote:

> Hi!
>
> Pazi tole:
>   Pred pol ure sem se pogovarjal z nekom iz ADD d.o.o., ki pri
> nas prodaja DECove Alphastatione.
> In sem mu lepo rekel: Hocem Linux! Ga bom sam zinstaliral, karkoli,
> samo ne mi v ceno dati licence za DECove UNIXe ali NTje...
>
> Odgovor:
>   Ne gre! Ne mores kupit alfe brez licence za nek OS, ki NI linux!
Hi.

Meni se zdi, da sem enkrat slisal, da lahko nekje (menda celo pri nas)
kupis Alfo s preinstaliranim Linuxom. Zal pa ti ne vem nic vec povedat.

lp,
Edi SUC
student at the University of Ljubljana, Slovenia
Faculty of Computer and Information Science
e-mail: Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist